
Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του σχολείου, “Μια σελίδα τη φορά-Ταξιδεύοντας με τα βιβλία”, οι μαθήτριες και οι μαθητές της ΣΤ τάξης δάβασαν βιβλία και, με τη βοήθεια των συνεργατικών παρουσιάσεων της Google, δημιούργησαν μια παρουσίαση με τα αγαπημένα τους.