
Με βαθιά συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια, το σχολείο μας τίμησε και φέτος την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, μια ημέρα ορόσημο στην ιστορία του έθνους μας, που σηματοδοτεί την έναρξη του αγώνα για την ελευθερία και την ανεξαρτησία της Ελλάδας από τον οθωμανικό ζυγό. Οι μαθήτριες και οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων και οι εκπαιδευτικοί μας, μέσα από ποιήματα, τραγούδια και θεατρικά, αναβίωσαν τις θυσίες και τον ηρωισμό των προγόνων μας, που αγωνίστηκαν για ένα ελεύθερο μέλλον. Το σχολείο μας συμμετείχε και στην παρέλαση και σε όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις της κοινότητας.
Continue reading




