
Βασικός σκοπός του σχεδίου δράσης ήταν να μετασχηματιστεί η σχολική μονάδα σε ένα «πράσινο» σχολείο, που θα εφαρμόζει πρακτικές βιωσιμότητας, θα ενισχύει τη φιλική προς το περιβάλλον στάση σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, γονείς και θα λειτουργεί ως θετικό παράδειγμα οικολογικής συνείδησης και ενεργού δράσης για την τοπική κοινότητα.
Επιμέρους στόχοι ήταν:
- Να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, να αναγνωρίσουν τις συνέπειες των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο οικοσύστημα και να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση.
- Να μειωθεί η κατανάλωση πόρων στο σχολείο, μέσω δράσεων ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης, εξοικονόμησης ενέργειας και νερού.
- Να ενισχυθεί η ενεργός συμμετοχή και συνεργασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και γονέων, μέσω της συμμετοχής τους σε δράσεις που προάγουν το «πράσινο σχολείο» και τη συλλογική ευθύνη.
- Να υιοθετήσουν οι μαθητές/τριες βιώσιμες συνήθειες στην καθημερινότητά τους, εντός και εκτός σχολείου, λειτουργώντας, έτσι, ως φορείς αλλαγής στο κοινωνικό τους περιβάλλον.
Το βίντεο με τις δράσεις μας μπορείτε να το δείτε εδώ: