Προγράμματα Οδικής Ασφάλειας του Ι.Ο.Α. “Πάνος Μυλωνάς”

Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026, υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας δύο εκπαιδευτικά προγράμματα από την εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», κ. Αφροδίτη Γκαμπούρη. Οι μαθητές/τριες των Α, Β και Γ τάξεων συμμετείχαν στο πρόγραμμα: “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”, ενώ των Δ, Ε και ΣΤ στο πρόγραμμα: “Ασφαλώς ποδηλατώ”, που εντάσσονται και στο πλαίσιο των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη.

Μέσα από τα προγράμματα αυτά, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την οδική ασφάλεια, την προστασία των άλλων και την ασφαλή μετακίνηση με ποδήλατο.
Η δράση συνέβαλε στην αύξηση των γνώσεων για την κυκλοφορία στο δρόμο, στην ανάπτυξη του σεβασμού απέναντι στους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου και στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και «κυκλοφοριακής συνείδησης».