Κύκλος είναι και γυρίζει

Τι προσφέρουν τα δέντρα

Το Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Κύκλος είναι και γυρίζει», που υλοποίησε η Α τάξη με τους εκπαιδευτικούς Δημητρακοπούλου Ελένη και Παναγόπουλο Σωτήριο, είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε σχέση με το περιβάλλον, τη διαχείριση απορριμμάτων και την ανακύκλωση.

Το εργαστήριο αυτό εντάσσεται και στο σχέδιο δράσης που υλοποιεί το σχολείο μας φέτος με τίτλο: “Από το Σχολείο… στη Γη που ονειρευόμαστε“. Με σκοπό την ανάπτυξη στάσεων, συμπεριφορών και οικολογικής συνείδησης, τα παιδιά συζήτησαν, παρακολούθησαν βίντεο και εκφράστηκαν δημιουργικά με πολλούς τρόπους, ενώ κατασκεύασαν και ρομπότ με ανακυκλώσιμα υλικά, με το οποίο θα λάβουν μέρος και στον εθνικό διαγωνισμό: “Τα οικολογικά τερατάκια των Κυκλάδων“.